vineri, 20 aprilie 2012

Despre prima carte....

ALTA SCOALA.
ALTA TICALOASA.
ALTA  PASIUNE.
ALTA POVESTE.
ALT JURNAL. :)
Dupa cum v-am mai spus Nikki nu este o fata populara in noua sa scoala de cum a ajuns,din prima zi MacKenzie a si inceput sa ii poarte pica, cum facea cu toti copii nepopulari, ea se intelegea bine doar cu popularii.
La inceput Nikki a avut ca tema sa citeasca niste povesti.Uite aici cateva imagini cu ce isi imaginea Nikki.
Nikki este o artista foarte priceputa si ii place de Brandon, un fotograf foarte priceput pe care il cam detine MacKenzie, care incearca sa o faca pe Nikki sa arate prost in fata lui. 
MacKenzie crede ca o poate invinge pe Nikki la sectiunea arte... ea participand facand  creatii de moda :|:|:|
Nikki s-a imprietenit la ora de balet cu Zoe si Chole doua fete care vor fi prietenele ei cele mai bune :D Nikki a inceput sa faca tatuaje la cativa copii cu pixul,... asta devenind o afacere infloritoare ce o va face renumita.. dar asta este alta poveste.. sa revenim la razbunarea lui MacKenzie care intr-o zi la cantina i-a pus piedica lui Nikki si apoi a ajuns pe prima pagina a ziarului scolii :( :( ORIBILL!!!!

La marele concurs de arta Nikki a pregatit un tablou superba care.. a sfarsit distrus, descurajata a plecat trista inapoi acasa, auzind acestea Chole, Zoe si Brandon i-au facut un proiect care contine poze cu tatuajele facute de Nikki, care a si castigat Nikki a foat foarte bucuroasa si entuziasmata de surpriza facuta de prietenii ei . :)


Prima pagina a ziarului 




3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bai frate... am citit si eu cartea si mi-a placut.
    Dar totusi... cand faci un blog invata sa scrii... ce... esti analfabeta?! Pfff... copile tampite cu prea mult acces la internet...

    RăspundețiȘtergere
  3. Bai frate... am citit si eu cartea si mi-a placut.
    Dar totusi... cand faci un blog invata sa scrii... ce... esti analfabeta?! Pfff... copile tampite cu prea mult acces la internet...

    RăspundețiȘtergere